29 sierpnia 2015

118. Golden Rose, Color Expert

Tak długo wyczekiwany urlop właśnie dobiega końca. Dziś w nocy wróciłam z Zakopanego, i powoli oswajam się z myślą, że już w poniedziałek wracam do pracy. A we wtorek wrzesień. Mam wrażenie, że to lato uciekło za szybko. Jesień jednak bardzo lubię, więc nie rozpaczam. Już za to rozglądam się za nowymi botkami i swetrami. Pierwszy jesienny zakup już poczyniony - wielki parasol.

W ramach powrotu do blogosfery (ostatnio bardzo mizernie idzie mi pisanie i czytanie), kilka słów o lakierze Golden Rose z serii Color Expert.


Ten uroczy niebieski kolorek ma numer 47. Cała seria składa się z naprawdę wielu odcieni, strasznie trudno zdecydować się, który kupić. Ja zawsze staram się celować w takie kolory,  których jestem pewna, że jeszcze nie mam.


Lakier posiada szeroki, płaski pędzelek. Jedni go lubią, inni nie. Ja wolę coś mniejszego, bardziej precyzyjnego, ponieważ paznokcie u małego palca mam bardzo wąskie i wypukłe. Szerokim pędzelkiem niewygodnie mi się je maluje (co zresztą widać na zdjęciu, paznokieć niedomalowany).


Czas schnięcia umiarkowany. Już po około 15 min. można zacząć używać dłoni, jednak do pełnego wyschnięcia poczekać muszę ok. 2 godzin. 


To, co najbardziej podoba mi się w tym lakierze, to to, że jedna warstwa w zupełności wystarczy do pełnego pokrycia płytki paznokcia. Lubię takie lakiery, bo wtedy czas schnięcia jest o wiele krótszy.


Kolor należy do tych wesołych, raczej mocnych i rzucających się w oczy. Świetnie pasuje do letnich stylizacji, ale pewnie i zimą uda mi się go do czegoś dopasować.


Na moich paznokciach lakier wytrzymuje max. 3 dni w nienaruszonym stanie, ale u mnie to absolutna norma. Moje paznokcie są tak słabe, że jeśli tylko pozwolę im trochę urosnąć, od razu robią słabe i zaczynają się łamać. Zmywanie jest dziecinnie proste i nie sprawia żadnych problemów.

11 komentarzy:

  1. Lakiery gr uwielbiam ;) piękny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię niebieskie lakiery więc i ten mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest to mój kolor, ale lubię lakiery GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze krótko trzyma, ale kolor bardzo mój

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor ;) ja mam jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieski zdecydowanie nie jest moim ulubionym paznokciowym kolorem.

    OdpowiedzUsuń

1. Nie toleruję wymieniania się obserwacjami. Jeśli mój blog Ci się podoba - zaobserwuj. Jeśli spodoba mi się Twój - zrobię to samo.
2. Komentarze zawierające tylko zaproszenia na blogi będą ignorowane. Na całą resztę na pewno odpowiem na Waszych blogach.