14 czerwca 2018

417. Organic Shop - cukrowy srub do stóp organiczny lotos



Peelingi do stóp to jedne z moich ulubionych kosmetyków. I tak jak kremów do stóp nie używam praktycznie wcale, tak zawsze znajdzie się u mnie jakiś ciekawy scrub. Obecnie używam cukierkowo różowego cukrowego peelingu z lotosu z Organic Shop. Peeling kupiłam w Rossmannie w promocyjnej cenie, ale z tego co widzę, teraz już go w sklepie nie ma. Marka jednak jest dostępna w wielu drogeriach internetowych, i tam scrub kosztuje ok. 10 zł.



Kosmetyk posiada certyfikat Cosmos Natural i jest w 99,54% naturalny. Nie zawiera SLS, parabenów oraz silikonów. Znajdują się w nim delikatne drobinki cukru, które pod wpływem wody rozpuszczają się i nie szkodzą środowisku, jak plastikowe kuleczki dodawane do niektórych peelingów. Dodatek w postaci organicznego ekstraktu z lotosu odżywia i nawilża skórę stóp. Peeling jest zapakowany w plastikowy pojemniczek, niestety nie zabezpieczony folią czy sreberkiem. Zachwyca jego kolor - słodki, cukierkowy róż. Zapach też jest cukierkowy. Czy tak pachnie lotos, nie mam pojęcia. Ale jakieś landrynki z pewnością.



SKŁAD
SUCROSE, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, NELUMBO NUCIFERA FLOWER EXTRACT, CITRIC ACID, SODIUM BENZOATE, POTASSIUM SORBATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, AQUA, PARFUM, CI 77742, CI 77491.


Scrub ma naprawdę zadziwiającą konsystencję, która przypomina gumę. Już otwierają opakowanie widać, jak kosmetyk ciągnie się. Czuć to też nabierając go na dłoń. Po wpływem wody traci swoje gumowate właściwości i staje się zwykłym scrubem. Martwy naskórek zdziera raczej delikatnie. Przy regularnym stosowaniu widać efekty, ale po jednym razie efektu wow nie ma.Jest wydajny i mimo, że używam go już od jakiegoś czasu, nie ubyło nawet połowy. Dla mnie to bardzo fajny peeling do pielęgnacji stóp. Delikatny, ale przy regularnym stosowaniu daje efekty.

5 komentarzy:

  1. Ja tam wolę mocne zdzieraki, ale marka ma tanie i przyjemne produkty, więc można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię produkty z tej firmy :) Mam obecnie od nich kawowy peeling do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie się zapowiada nie miałam jeszcze z nim styczności, ale chętnie przetestuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawi mnie ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń

1. Nie toleruję wymieniania się obserwacjami. Jeśli mój blog Ci się podoba - zaobserwuj. Jeśli spodoba mi się Twój - zrobię to samo.
2. Komentarze zawierające tylko zaproszenia na blogi będą ignorowane. Na całą resztę na pewno odpowiem na Waszych blogach.