25 sierpnia 2017

397. Evree różany tonik

Wszelkie mgiełki oraz toniki w sprayu są idealnym rozwiązaniem na lato. Mają szybką i wygodną aplikację. Chłodzą i łagodzą rozpaloną słońcem skórę, pozwalają się szybko odświeżyć. Jeśli jeszcze dobierzemy do tego rześki zapach, mamy efekt chłodzenia od ręki. W zeszłym roku latem towarzyszył mi oliwkowy tonik w sprayu od Ziaji, teraz postawiłam na różę Evree.




Różany tonik przeznaczony jest do cery mieszanej do stosowania na twarz, szyję oraz dekolt. Ja lubię takie toniki stosować również na ramiona, jeśli akurat słońce za mocno je spiekło. Tonik można również stosować na makijaż, by go utrwalić i nadać mu naturalnego wykończenia. Przyznam, że akurat tego nie próbowałam, ponieważ i tak mam problem z utrzymaniem matu tak długo jakbym tego chciała.


SKŁAD
AQUA, ROSA DAMASCENA FLOWER WATER. GLYCERIN, SODIUM HYALURONATE, PANTHENOL, DMDM HYDANTOIN, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, PARUM, GERANIOL, CITRONELLOL.
Skład robi całkiem dobre wrażenie. Tonik jest kosmetykiem drogeryjnym, a mimo to zawiera naturalne dobroci. Wodę różaną, która tonizuje i przywraca prawidłowe pH skóry. Dodatkowo wzmacnia naczynia krwionośne, łagodzi zaczerwienienia i poprawia kondycję skóry. Kwas hialuronowy, wiążąc wodę w naskórku, zapewnia skórze nawilżenie i wygładzenie. Natomiast alantoina delikatnie napina skórę oraz łagodzi. 



Skład dobry. Aplikacja higieniczna, szybka i prosta. Wydajność - ogromna. Wylewając tonik na wacik marnujemy go bardzo dużo. W przypadku dozownika spray cały kosmetyk - lub jego większość, ląduje na skórze. Nadmiar można wytrzeć, ale ja nie widzę takiej potrzeby, ponieważ tonik szybko wchłania się w całości. 




Ogromnym plusem toniku jest również jego zapach, pod warunkiem oczywiście, że lubicie różę damasceńską. Dla mnie to ideał. Świeży, letni i delikatny. Kojarzący się z latem i ciepłem, a jednocześnie delikatną pielęgnacją. Różę czuć tylko w momencie aplikacji i krótko po niej, później zapach się ulatnia. Skóra pozostaje jednak nawilżona i odświeżona. Upały naprawdę potrafią ją zmęczyć, nawet jeśli nie nałożymy na nią makijażu. Różany tonik od razu przywróci jej siły. Dobrze jest go zabrać ze sobą na gorącą plażę czy wędrówkę po górach. Albo po prostu do miasta, gdzie latem panują wręcz mordercze warunki dla skóry. Wysoka temperatura, brak najmniejszego wiaterku, bezpośrednie promieniowanie słońca, brak cienia, a do tego wysokie stężenie zanieczyszczeń w powietrzu. Różany tonik do twarzy to kosmetyk idealny na lato.

3 komentarze:

1. Nie toleruję wymieniania się obserwacjami. Jeśli mój blog Ci się podoba - zaobserwuj. Jeśli spodoba mi się Twój - zrobię to samo.
2. Komentarze zawierające tylko zaproszenia na blogi będą ignorowane. Na całą resztę na pewno odpowiem na Waszych blogach.