31 sierpnia 2017

398. Yankee Candle, Delicious Guava

Lato w tym roku nie cały czas rozpieszczało nas wysokimi temperaturami. Zdarzały się dni chłodne i deszczowe, kiedy dla własnej wygody lepiej było zostać w domu z książką i kubkiem herbaty - bardzo jesiennie, prawda? Kiedy za oknem deszcz i czarne chmury, a w kalendarzu dalej lato, w przywróceniu wakacyjnej atmosfery pomóc może palenie wosków, najlepiej rześkich i owocowych. Taka jest też delicious guava od Yankee Candle.

Zapach wchodzi w skład kolekcji Q2 2017 Viva Havana, a opisywany jest jako pyszna, soczysta i dojrzała guawa połączona ze słodyczą tropikalnych owoców. Już sam kolor wosku i obrazek na nalepce sprawia, że cieknie ślinka a my już oczekujemy pięknego, owocowego zapachu, który przeniesie nas na tropikalne plaże.


Po roztopieniu wosk pachnie identycznie jak na sucho, nie czuć też w nim chemicznych dodatków. Delicious guava pachnie świeżymi, soczystymi owocami, mój nos nie jest niestety ich w stu procentach pewny. Obstawiam jednak, że to mango, ananas, no i zapewne guava - chociaż akurat jej nigdy nie jadłam i nie mam pojęcia jak pachnie. 


Moc wosku jest całkiem duża, odrobina wystarczy, żeby napachnić w całym mieszkaniu, nie tylko w jednym pokoju. Jednocześnie nawet długotrwałe palenie go nie przyprawia o ból głowy i nie nudzi się. Delicious guava to zapach słodki z dodatkiem kwaśnej nuty. Bardzo świeży i energetyczny, który spodoba się wszystkim fanom owocowych wosków. 
 


2 komentarze:

  1. Ja już przymierzam się do zakupu słodkich zapachów, które będą mi umilać jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń

1. Nie toleruję wymieniania się obserwacjami. Jeśli mój blog Ci się podoba - zaobserwuj. Jeśli spodoba mi się Twój - zrobię to samo.
2. Komentarze zawierające tylko zaproszenia na blogi będą ignorowane. Na całą resztę na pewno odpowiem na Waszych blogach.