14 grudnia 2014

053. Yves Rocher, Szampon do włosów KOCHAM MOJĄ PLANETĘ

Ostatni tydzień do świąt a ja nie zrobiłam jeszcze nawet 1/3 rzeczy, które zaplanowałam do zrobienia. Oj, coś czuję, że się nie wyrobię. Jak dobrze, że na uczelni już czuć święta i wykładowcy przymykają oko na nasze "tak-bardzo-nam-się-nic-nie-chce".

Dziś krótka recenzja szamponu, który powoli dobija już dna, miałam więc sporo czasu do poznania go dobrze.


Co mówi producent?

Co widać gołym okiem?

Opakowanie jest naprawdę ładniutki. Z jasnozielonego przezroczystego plastiku z jakimiś biało zielonymi roślinkami na przodzie. Otwieranie takie jak widać na zdjęciu, działa bez zarzutu. 

Sam szampon jest przezroczysty, lekko zielonkawy. Raczej rzadki niż gęsty, pachnie delikatnie, roślinie.

Pojemność
300 ml

Cena
14,90 zł.

Dostępność
Yves Rocher

Skład

Moja opinia

Szampony Yves Rocher zdecydowanie służą skórze mojej głowy. Nie występuje po nich swędzenie czy łupież. Ten konkretny szampon ma same plusy. Jest niesamowicie wydajny, wystarczy odrobina by wytworzyć ogrom piany. Ma piękny, nienachalny zapach, świeży i roślinny. Dobrze zmywa oleje. Włosy po nim nie są zmiękczone czy odżywione, ale to zadanie dla maski i odżywki. On dobrze myje i pozwala cieszyć się prawdziwą świeżością przez długi czas. Oczywiście to, jak długi on będzie, jest już sprawą indywidualną. Dla mnie 1,5 dnia ze świeżymi włosami to absolutnie świetny wynik. 
Szampon świetnie nadaje się do codziennego mycia włosów. Bardzo dobrze oczyszcza a jednocześnie nie podrażnia skóry głowy. Cieszę się, że go wypróbowałam.


19 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy tego szamponu, może go przetestuje:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak nic mi sie nieee chce!
    A szamponu nie znam, choc te z YR srednio mi służą. Lubie chyba tylko plukankę octową

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten szampon i też go polubiłam
    ''pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny szamponik za przyzwoitą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rzucił mi się jakoś w oczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nie miałam jeszcze szamponu z tej firmy, ale kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ale wydaje mi się wart wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie sięgałam jeszcze po szampony tej firmy. Po rozczarowaniu z żelami pod prysznic jakoś nie miałam odwagi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę po niego sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja przyznam się, że nigdy nie miałam szamponu z YR :(

    OdpowiedzUsuń
  11. JA bardzo lubię wszystkie kosmetyki YR, kupuje je już od wieków i są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe jestem tego zdania co Ty.Moja współlokatorka go ma i często go jej podbieram.Fajny szamponik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, za tak dobrze sie u Ciebie sprawdzil :)
    Ja rowniez chyba z polowa rzeczy do zrobienia, do Swiat sie nie wyrobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. lubię produkty tej marki, szczególnie do pielęgnacji włosów

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji go testować, ja rozkochałam się w szamponach Khadi :))

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio dość często zmieniam szampony więc pewnie i ten kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

1. Nie toleruję wymieniania się obserwacjami. Jeśli mój blog Ci się podoba - zaobserwuj. Jeśli spodoba mi się Twój - zrobię to samo.
2. Komentarze zawierające tylko zaproszenia na blogi będą ignorowane. Na całą resztę na pewno odpowiem na Waszych blogach.