8 listopada 2014

044. Ciasteczka owsiane.

Kto lubi jesień ręka w górę :) Ja staram się szukać pozytywów we wszystkich porach roku. Jesień, nawet jeśli zimna i deszczowa, ma sporo uroku. Bo przecież obserwowanie deszczu z ciepłego domu, z kubkiem gorącej czekolady w ręku, najlepiej pod kocykiem, może być naprawdę przyjemne. A kiedy deszcz już przestanie padać, można wybrać się na spacer. Ja na przykład wybrałam się niedawno na dłuuugi spacer z moją siostrą i psami po starym parku, w celu nazbierania liści. Widziałam sporo inspiracji na jesienne ozdoby z użyciem liści, może więc uda mi się coś sklecić.
Jeśli jednak ktoś jest typem domatora, czas spędzony w takie chłodniejsze wieczory w domu można wykorzystać na gotowanie lub pieczenie. Na blogu StudentsKitchen, na którym już niejeden przepis podpatrzyłam, znaleźć można recepturę na pyszne ciasteczka owsiane --> tutaj.

Składników jest naprawdę niewiele i nie trzeba się za nimi nabiegać.


Piecze się je naprawdę szybko i łatwo. Najbardziej denerwujące i trwające najdłużej w całym procesie jest krojenie czekolady. Dodatkowo, trudno jest powstrzymać się od jej podjadania :)


A oto i moje ciasteczka. Z ilości składników podanych w przepisie wychodzą dwie blachy ciasteczek. Oprócz czekolady dodać można jeszcze inne dodatki. Ja zrobiłam je kiedyś z orzechami i rodzynkami.



A co najlepsze jest do takich ciasteczek? Oczywiście kawa. Najlepiej z bitą śmietaną  i czekoladową posypką.






15 komentarzy:

  1. Mmm... takie ciasteczka i taka kawa i można przeżyć tą deszczową sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyśmienity deser :) ciasteczka wyglądają na bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladaja przepysznie :) Ja uwielbiam jesien ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na spacery staram się chodzić jak najczęściej mimo coraz chłodniejszej pogody. Ciasteczka wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam przepis na podobne ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciasteczka prezentują się pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować takie zrobić ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam:) jakby co paczka wysłana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pyszności!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio tylko takie pyszności potrafią poprawić mi samopoczucie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepysznie wyglądają i są zdrowe. idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie ciasteczka, ale swoje robię bez mąki. Zerknęłam na przepis i nie wiem po co w nim i proszek i soda...

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym sobie zjadła takie ciasteczka do kawy :)

    OdpowiedzUsuń

1. Nie toleruję wymieniania się obserwacjami. Jeśli mój blog Ci się podoba - zaobserwuj. Jeśli spodoba mi się Twój - zrobię to samo.
2. Komentarze zawierające tylko zaproszenia na blogi będą ignorowane. Na całą resztę na pewno odpowiem na Waszych blogach.