10 maja 2016

190. L'oreal, krem pod oczy Revitalift Laser X3

Czytając wypowiedzi innych dziewczyn oraz słuchając moich znajomych dochodzę do wniosku, że pielęgnacja okolic oczu to coś, do czego się dojrzewa. To etap, który przychodzi z czasem. Najpierw uświadamiamy sobie, że mimo że jesteśmy młode, powinnyśmy używać kremów. Kupujemy jeden, drugi. Powoli uczymy się systematyczności. I dopiero po pewnym czasie dociera do nas, że na naszych twarzach są też oczy. I że tam zazwyczaj nasze kremy nie docierają. Wtedy też zaczyna się etap kremów pod oczy.

Dziś opowiem Wam o moim trzecim w życiu kremie pod oczy. 

Kobiety w walce z oznakami starzenia się skóry często oczekują szybkich i widocznych rezultatów jak po zabiegu medycyny estetycznej. Dla takich kobiet stworzono wyjątkowy krem pod oczy Revitalift Laser X3 przeciw oznakom starzenia się skóry wokół oczu.  

ROZWIĄZANIE EKSPERTÓW L'OREAL PARIS POTRÓJNE DZIAŁANIE ANTI-AGE:
1. Wypełnia skórę i redukuje zmarszczki: Revitalift Laser X3 został wzbogacony o fragmentowany kwas hialuronowy, który szybko wnika w warstwy skóry by dokładnie redukować zmarszczki.
2. Redukuje opuchnięcia pod oczami: formuła kremu zawiera kofeinę, która stymuluje mikrokrążenie, by redukować opuchnięcia pod oczami. Aplikowana przez chłodzący metalowy aplikator, daje natychmiastowy efekt świeżości.
3. Napina skórę: zawiera Pro-Xylane który wzmacnia włókna skóry, by przywrócić jej gęstość, jędrność i napięcie.

WIDOCZNE REZULTATY
- Natychmiast: skóra wokół oczu jest gładsza, opuchnięcia pod oczami zmniejszają się, a spojrzenie jest rozświetlone.
- Po trzech tygodniach: zmarszczki są znacznie wygładzone: -17%
- Z każdym dniem skóra jest bardziej jędrna oraz napięta, jakby po liftingu. 



SKŁAD

AQUA, DIMETHICONE, GLYCERIN, SILICA, ACRYLAMIDE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL/APRICOT KERNEL OIL, TRIETHANOLAMINE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DIMETHICONOL, CAFFEINE, ISOHEXADECANE, ADENOSINE, DISODIUM EDTA, PROPYLENE GLYCOL, HYDROLYZED HYALURONIC ACID, HYDROXYETHYLPIPERAZINE ETHANE SULFONIC ACID, HYDROXYPROPYL TETRAHYDROPYRANTRIOL, POLYSORBATE 80, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, TOCOPHERYL ACETATE, PHENOXYETHANOL, CHLORPHENESIN, CI 7789/TITANIUM DIOXIDE, MICA.



Tubka z kremem zakończona jest metalowym aplikatorem, który rzeczywiście daje natychmiastową ochłodę. Niestety kremu dobrze się nią nie rozprowadza, i po prostu z tej metody zrezygnowałam. Nie mam i nigdy nie miałam problemów z opuchnięciami, więc taki efekt chłodzenia był u mnie zbędny. Mimo to jest to fajny pomysł i z pewnością wielu osobom przypadnie do gustu.

Krem na kolor biały i jest bezzapachowy. W tubce mieści się 15 ml kremu, a kupić go można chyba we wszystkich drogeriach. Jego cena wynosi ok. 30 zł.   


Krem wcale nie okazał się tak rewelacyjny, jak zapewnia producent. Nawilżał w porządku, ale moja skóra pod oczami nigdy nie jest sucha, więc wiele nie wymagam. Worków pod oczami też nie mam, tak samo jak zmarszczek, więc również i w tej kwestii nie mogę się wypowiedzieć (nie zauważyłam jednak żadnego napięcia czy ujędrnienia skóry). Zdarzają mi się natomiast sińce, i na nie niestety krem nic nie poradził. Spojrzenie było rozjaśnione tylko wtedy, kiedy porządnie się wyspałam. 
Na plus dodam, że krem błyskawicznie się wchłania. Dobrze trzyma się na nim baza pod cienie. Jest zupełnie bezzapachowy, nie podrażnił mi nigdy oczu. Nawet jeśli odrobina dostanie się do oka, krzywdy nie zrobi.

Krem jest dedykowany dla przedziału wiekowego 40-60 lat. Ja dopiero niedawno przekroczyłam 20, a mimo to krem wydał mi się słaby. Używałam go regularnie, dwa razy dziennie, a mimo to nie zauważyłam żadnych efektów poza nawilżeniem - a to potrafi zrobić każdy krem stosowany dwa razy dziennie.


8 komentarzy:

  1. L'oreal, niby taki profesjonalny, a tak naprawdę to zauważam, że ich kosmetyki dzielą się na beznadziejne i dobre :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamietam jak kiedyś nie mogłam się przekonać do kremów pod oczy, a teraz uzywam bardzo chętnie:) szkoda, że ten jest dość przeciętny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nic więcej nie zdziałał... Zwłaszcza, że czeka na mnie w zapasach :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba bałabym się go użyć :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie dla mnie :) liczyłam na lepszą opinię :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię kiedy kosmetyk nic sobą nie reperezentuje. Taki przerost formy nad treścią.

    OdpowiedzUsuń
  7. sklad nie najlepszy niestety

    OdpowiedzUsuń

1. Nie toleruję wymieniania się obserwacjami. Jeśli mój blog Ci się podoba - zaobserwuj. Jeśli spodoba mi się Twój - zrobię to samo.
2. Komentarze zawierające tylko zaproszenia na blogi będą ignorowane. Na całą resztę na pewno odpowiem na Waszych blogach.