4 września 2016

226. Isana, Odżywka do włosów brązowych

Isana jest marką własną sieci drogerii Rossmann i tylko tam można kupić te kosmetyki. Dostępność jest bardzo dobra, wybór duży, regularnie pojawiają się nowości oraz kuszące promocje. Marka posiada oczywiście kosmetyki perełki, oraz zdecydowane buble. Miałam już do czynienia z żelami, mydłami i szamponami. Teraz postanowiłam wypróbować jakąś odżywkę do włosów, tym bardziej, że akurat były w promocji. Wybrałam wersję do włosów brązowych, zarówno naturalnych jak i farbowanych. 


ISANA PROFESSIONAL ODŻYWKA BROWN COLOR SHINE
Formuła z potrójnym efektem, z karmelem i ekstraktami z kakao i orzechów włoskich.
- Nadaje włosom intensywnie lśniący brąz.
- Zawiera pigmenty kolorowe.
- Nie zawiera silikonów.

System "Color Shine" do włosów brązowych i brązowo farbowanych
- zawiera kompleks "color shine"z filtrem UV i pigmentem kolorowym
- zawiera witaminę E, karmel i ekstrakty z kakao i orzechów włoskich
- ułatwia rozczesywanie włosów

Potrójny efekt formuły
- odbijanie światła przez włosy brązowe
- długotrwały połysk
- intensywna pielęgnacja


DZIAŁANIE PIELĘGNACYJNE: Regularnie stosowana odżywka ISANA Professional - Brown color shine z filtrem UV i pigmentami kolorowymi sprawia, że włosy otrzymują lśniący połysk. Dzięki bogatej w składniki formule pielęgnacyjnej zawierającej karmel, ekstrakty z kakao i orzechów włoskich oraz pantenol, odżywka umożliwia łatwe rozczesywanie włosów, które od nasady aż po końce mają  wygładzoną powierzchnię i wypielęgnowany wygląd.



SKŁAD
AQUA, CETEARYL ALCOHOL, DICAPRYLYL CARBONATE, DISTEAROYLETHYL HYDROXYETHYLMONIUM METHOSULFATE, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, CETRIMONIUM CHLORIDE, PARFUM, PHENOXYETHANOL, PANTHENOL, ISOPROPYL ALCOHOL, TOCOPHEROL, BENZOPHENONE-4, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM HYDROXIDE, BASIC YELLOW 57, CARAMEL, CITRIC ACID, 3-NITRO-P-HYDROXYETHYLAMINOPHENOL, ACID VIOLET 43, JUGLANS REGIA SEED EXTRACT (orzech włoski), GLYCERIN, BIS-ETHYLHEXYL HYDROXYDIMETHOXY BENZYLMALONATE, LACTIC ACID, GLUCOSE, SODIUM BENZOATE. THEOBROMA CACAO SHELL EXTRACT, POTASSIUM SORBATE.


Zaznaczyłam składniki, które producent wielokrotnie wymienia w opisie odżywki. Wszystkie one są za aromatem, niektóre baaardzo daleko. Nie ma więc co liczyć, że to one wyczynią cuda z naszymi włosami.

Opakowanie odżywki jest bardzo wygodne w użytkowaniu. Plastik jest miękki i z łatwością zgina i ściska się do woli. Zamykanie na klik trzyma dobrze, a jednocześnie nie trzeba się z nim siłować. Z tyłu mamy papierową naklejkę z polskimi napisami, ona więc siłą rzeczy nam się zamoczy. Cała reszta jednak wygląda ładnie i w łazience nie trzeba jej chować w szafce, żeby na widoku nie straszyła gości.

Odżywka na pojemność 200 ml i kosztuje 7,99 (teraz w promocji 5,29).


Konsystencja odżywki jest wyjątkowo gęsta. Najpierw rozcieram odżywkę w dłoniach i dopiero później wmasowuję we włosy. Kolor, jak widać na zdjęciu, brązowy. Brudzi wannę, ale na szczęście nie barwi na trwałe. Dzięki kolorowi łatwiej odżywkę namierzyć podczas mycia wanny. Zapach jest niezbyt przyjemny. Kakaowy, ale bardzo sztuczny. Niestety, na włosach jest dość długo wyczuwalny, na szczęście nie bardzo mocno. 



Przyznam szczerze, że nastawiłam się dobre działanie. I miałam nadzieję, że odżywka faktycznie podbije kolor włosów i nada im troszkę innego odcienia. A tu guzik. Odżywka nie robi zupełnie nic. Nie ma blasku, nie ma koloru, nie ma miękkości, nawet nie ułatwia rozczesywanie włosów. Jest gorzej niż gdybym nie użyła jej wcale, bo dodatkowo włosy po myciu śmierdzą sztucznym kakao. 
Może to tylko ta wersja, może nie, może wszystkie odżywki Isany są słabe. Ta okazała się kompletnym nieporozumieniem i  cieszę się, że zostało mi jej może na dwa razy. Wyrzucić nie wyrzucę, bo nie lubię marnować w ten sposób pieniędzy, ale z pewnością nie nabiorę się na nią ponownie.

 


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też bym chciała :) Czarny to mój wymarzony kolor i kilka razy się tak farbowałam.

      Usuń
  2. Nie mam jakiegoś przekonania do kosmetyków Isany. Póki co wszystkie były na "nie". Za bardzo przetłuszczały moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę pamiętać, żeby jej nie kupować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam z tej serii wersję do włosów blond - kupiłam aż dwie sztuki :) - i niestety też nie byłam z niej zadowolona. Zużyć i zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam szampon i odżywkę z tej serii, ale w żółtych opakowaniach i coś świetnego niewielkim kosztem ;) byłam bardzo zadowolona, a co do tej to przykro że jesteś rozczarowana

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywki z Isany w ogóle mnie nie przekonują... i jak widzę, słusznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze koniecznie sprawdzić jak zadziała w moim przypadku, już od dawna szukam czegoś dobrego dla siebie, ale to nie takie łatwe zadanie.

    OdpowiedzUsuń

1. Nie toleruję wymieniania się obserwacjami. Jeśli mój blog Ci się podoba - zaobserwuj. Jeśli spodoba mi się Twój - zrobię to samo.
2. Komentarze zawierające tylko zaproszenia na blogi będą ignorowane. Na całą resztę na pewno odpowiem na Waszych blogach.