31 marca 2016

172. Yves Rocher, Bois de Bahia

Rzadko pokazuję na blogu lakiery do paznokci, mimo że używam ich na okrągło. Nie lubię mieć "gołych" paznokci. Moja siostra jest wielką maniaczką lakierów do paznokci, więc razem uzbierałyśmy całkiem sporą gromadkę. Dziś chcę wam pokazać lakier jednej z moich ulubionych firm kosmetycznych - Yves Rocher.


Lakier pochodzi z linii lakierów udających lakiery żelowe - ma się błyszczeć bardziej niż standardowe lakiery. Faktycznie, błysk większy jest, ale wtedy, kiedy nałożymy trzy warstwy. 

Mój kolor ro Bois de Bahia. Na polskiej stronie sklepu nie widziałam go, na francuskiej jest. Ja kupiłam go stacjonarnie jakiś czas temu, więc nie jestem pewna jak z jego dostępnością jest teraz.

  Lakier ma pojemność 5 ml i kosztuje ok. 15zł.





Lakier ma wąski pędzelek, którym bardzo dobrze się maluje. Do pełnego krycia wystarczy właściwie już jedna warstwa. Schnie całkiem szybko, choć u mnie i tak potrzeba połowy dnia bym była pewna, że nic się na nim nie odbije. Końcówki ścierają się już pod koniec drugiego dnia, ale odpryski pojawiają się dopiero czwartego lub piątego. Zmywa się dobrze, nie brudzi skórek. 

Ten brąz ma dosyć chłodny odcień i bardziej pasuje mi na jesień niż wiosnę. Na paznokciach wygląda jednak bardzo neutralnie, i jeśli tylko nie chcemy, by nasze paznokcie bardzo rzucały się w oczy, ten lakier jest idealny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Nie toleruję wymieniania się obserwacjami. Jeśli mój blog Ci się podoba - zaobserwuj. Jeśli spodoba mi się Twój - zrobię to samo.
2. Komentarze zawierające tylko zaproszenia na blogi będą ignorowane. Na całą resztę na pewno odpowiem na Waszych blogach.