4 czerwca 2016

197. belVita i testowanie z Streetcom

Dobrych kilka tygodni temu dotarła do mnie paczka ambasadorska belVity. Do kampanii dostałam się dzięki portalowi Streetcom. Pora na małe podsumowanie i dużą ilość zdjęć.



W paczce ambasadorskiej znalazło się pięć rodzajów ciasteczek plus bidon i bloczek karteczek (w ręce wpadły mi dopiero po zrobieniu zdjęcia).

 Pełne Ziarno 5 Zbóż, Delikatnie Wypiekane
Ciastka śniadaniowe belVita to nasza pasja. Dlatego pracując wspólnie z naszymi dostawcami surowców zbożowych wybraliśmy 5 najlepszych pełnoziarnistych zbóż. Połączone podczas procesu delikatnego pieczenia, te wyselekcjonowane i wartościowe zboża stają się pysznymi ciastkami śniadaniowymi. To jedyne ciastka śniadaniowe, dla których udowodniono stopniowe uwalnianie węglowodanów przez 4 godziny, jako część zbilansowanego śniadania. 







Ciasteczka kakaowe pięknie pachną kakao. Takim cieplutkim, świeżo zalanym mlekiem .W brązowym ciasteczku widoczne są drobno zmielone orzechy oraz kawałki czekolady. Mają bardzo wyrazisty kakaowy smak i według mnie są najsłodsze ze wszystkich wersji. To kakao potrafi uzależnić. Nie ma mowy o zjedzeniu jednego ciasteczka z paczuszki. Nawet nie wiadomo kiedy znikają cztery.





Ciasteczka musli z owocami pachną ciastkami zbożowymi i pomarańczą. W ciasteczkach znaleźć można orzechy i rodzynki, a także płatki owsiane. Jabłko, pomarańcza, morela i brzoskwinia występują tu w postaci soków zagęszczonych i przecierów, dają jednak naprawdę fajny, owocowy smak. Ciastka nie są bardzo słodkie. Smakują wyśmienicie, zwłaszcza w połączeniu z owocami albo sokiem pomarańczowym. 




 Ciasteczka orzechy i miód pachną orzechami. Orzechy są naprawdę drobno zmielone, bo nie widać ich gołym okiem. Widoczne są za to kawałki czekolady. Ciasteczka smakują orzechami, miodu ja w nich nie wyczuwam. Są mniej kruche od musli z owocami. Słabo wypadają na tle innych smaków, nie zapadają tak bardzo w pamięć. Są bardziej zbożowe niż smakowe.







 Moje ulubione ciasteczka z owocami leśnymi. Pachną i smakują jeżynami oraz jagodami. Pyszności. Nie są bardzo słodkie, a dodane owoce są lekko kwaśne. W ciastkach jest też sporo płatków owsianych i orzechów. Bardzo kruche. Akurat ich nie łączę już z żadnymi owocami, żeby nie zakłócać ich smaku. Kiedy jednak w lesie pojawią się jagody i jeżyny, będzie to świetne połączenie.





Ciasteczka zboża i mleko pachną jak typowe ciasteczka maślane. Pychota. Mają delikatny smak, są najmniej kruche ze wszystkich smaków, oraz zawierają całkiem sporo orzechów. To takie klasyczne ciasteczka, które może nie wyróżniają się smakiem, ale jednak nie powinno ich zabraknąć w ofercie. 



Producent ciastka proponuje jako jeden z elementów śniadania.

By dobrze zacząć dzień, spróbuj zbilansowanego i pysznego śniadania z ciastkami belVita..

4 ciastka belVita (by dostarczyć wolno uwalniane węglowodanów)
+ produkt mleczny (jako źródła wapnia)
+ porcja owoców (jako dawka witamin)
+ ciepły napój (by zapewnić odpowiedni stopień nawodnienia)

Tak skomponowane śniadanie zapewnia ok. 25% dziennego zapotrzebowania na energię, zgodnie z zaleceniami żywieniowymi. 


 Moje posiłki z pewnością nie są ani zdrowe, ani zbilansowane. Nie zawsze jem śniadania, bo rano często nie mogę po prostu nic przełknąć. Jeśli jednak już je jem, musi to być coś, czym się najem, a więc najlepiej kanapki. W przypadku tych ciastek cała ta energia jest dla mnie trochę mityczna - niby jest, ale ja jej nie czuję. 
Ciastka, zwłaszcza z owocami czy butelką wody, są super opcją na drugie śniadanie poza domem lub przekąskę, bo oszukają głód na kilka godzin. Lubię zabierać je ze sobą na uczelnię czy siłownię. Jeśli tylko nie są pierwszym posiłkiem w czasie dnia, dają uczucie sytości.

Poniżej mam propozycję drugich śniadań lub przekąsek z ciasteczkami belVita w rolach głównych.



Ciasteczka kakaowe + truskawki + jogurt czereśniowy


Ciasteczka musli i owoce + banan + jabłko + pomarańcza


Ciasteczka orzechy i miód + kawa


Ciasteczka owoce leśne + herbata 1001 nocy


Ciasteczka zboża i mleko + mleko 



Ciasteczka belVita polecam jako świetną przekąskę, którą warto mieć w torebce, kiedy poza domem dopadnie nas mały głód. Spora ilość cukru w składzie wyklucza je z grona zdrowych przekąsek, ale w końcu nie samą marchewką człowiek żyje.
 

7 komentarzy:

  1. Fajnie opisałaś:) znam je i jak dla mnie są całkiem smaczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałam udział w pierwszej kampanii i byłam bardzo zadowolona z ciasteczek. BYły pyszne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paka, lubię te ciastka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ciasteczka z Belvity! Ale widzę, że mamy zupełnie inne smaki, bo orzech i miód to zdecydowanie mój faworyt, a zboże i mleko zupełnie mi nie podchodzą :D

    OdpowiedzUsuń

1. Nie toleruję wymieniania się obserwacjami. Jeśli mój blog Ci się podoba - zaobserwuj. Jeśli spodoba mi się Twój - zrobię to samo.
2. Komentarze zawierające tylko zaproszenia na blogi będą ignorowane. Na całą resztę na pewno odpowiem na Waszych blogach.