10 kwietnia 2016

179. Avon, płyn do kąpieli o zapachu płatków róży

Mam w domu dobrodziejstwo, jakim niewątpliwie jest wanna, ale powiem wam, że bardzo rzadko zażywam w niej kąpieli. Zdecydowanie wolę prysznic, ponieważ jest przede wszystkim szybszy. Żeby więc produkty do kąpieli (sole i płyny) nie stały sobie w łazience kilka lat, zużywam je do kąpieli stóp. To bardzo lubię i praktykuję kilka razy w tygodniu. Ostatnio używam płynu do kąpieli marki Avon o zapachu płatków róży.


Płyn umieszczony jest w charakterystycznej dla marki butli z przezroczystego tworzywa.  Dzięki pofalowanym brzegom dobrze leży nawet w mokrej dłoni i się z niej nie wyślizguje. W aktualnym katalogu płyn ten dostępny jest w pojemności 500 ml za 9,99 zł. Płyn jest bardzo wydajny, ponieważ pieni się rewelacyjnie i naprawdę nie potrzeba go dużo.


SKŁAD

AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, COCAMIDE MEA, GLYCERIN, PARFUM, ACRYLATES COPOLYMER, GLYCOL DISTEARATE, CITRIC ACID, DISODIUM EDTA, SODIUM CHLORIDE, SODIUM HYDROXIDE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, METHYLISOTHIAZOLINONE. 


Płyn ten pojawił się kilka katalogów wstecz jako nowość. Bardzo lubię zapach róży, postanowiłam więc wypróbować go. Niestety, z przykrością stwierdziłam, że obok róży to on nawet nie stał. Nie wyczuwam w nim ani odrobiny zapachu róży. Dla mnie pachnie on po prostu mydlanie. To ładny zapach, delikatny i taki czysty. Ale na pewno nie różany.
Z kwestii technicznych: piany robi naprawdę mnóstwo, pachnie też całkiem mocno, nie barwi wody. 

Płyny do kąpieli Avon lubię i z pewnością jeszcze nie raz kupię, ale do tej wersji nie wrócę. 



16 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie pachnie różą, bo to piękny zapach byłby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam takiego płynu. Hm, co do zapachu - grunt, że się podoba, mimo, że nie pachnie różami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam płyny do kąpieli z Avonu, mają na prawdę dość duży wybór. Uwielbiam w nich to, że mają intensywne zapachy ale nie ostre:)
    Pozdrawiam i obserwuję ! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie przepadam za różanymi zapachami

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat mnie by ucieszyło, że różą nie pachnie, bo nie lubię tego zapachu :D
    Ale nie mam wanny, także tych Avonowych płynów nie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz mają takie piękny o zapachu bzu ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. rózane zapachy to nie moje klimaty. Ale te płyny, jak byłam mała to mama zawsze mi kupowała brzoskwiniowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki z Avonu, stosuję też ich płyny do kąpieli,ale tego jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A już myślałam, że to coś dla mnie, ale skoro nie pachnie różą to nie zawracam sobie nim głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś się skusiłam :) ale dawno już nie miałam tego płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że nie pachnie prawdziwą różą, z chęcią bym go kupiła, gdyby tak było, szczególnie że jutro i tak idę do Avonu po mgiełki :)
    Obserwuję! Możesz zajrzeć też do mnie w wolnej chwili. I zapraszam na rozdanie u mnie, fajne rzeczy do zgarnięcia.
    Całusy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie wersje z konwalia zdaje sie

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam tego płynu, szkoda że zapach taki nie różany ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam właśnie zamiar kupić sobie płyn do kąpieli Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się te płyny nie podobają :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to i tak nawet nie chciałabym kosmetyków pachnących róża ;)

    OdpowiedzUsuń

1. Nie toleruję wymieniania się obserwacjami. Jeśli mój blog Ci się podoba - zaobserwuj. Jeśli spodoba mi się Twój - zrobię to samo.
2. Komentarze zawierające tylko zaproszenia na blogi będą ignorowane. Na całą resztę na pewno odpowiem na Waszych blogach.